ПАСПОРТ
закладу загальної середньої освіти
Початкової школи села Чернелів-Руський
При заповненні Паспорта враховувати вимоги:
1. Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 25 вересня 2020 року № 2205 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 листопада 2020 р. за № 1111/35394.
2. Вимоги Державних будівельних норм (ДБН) у новій редакції.
3. Прийняті рішення засновником (власником) щодо підпорядкування закладу загальної середньої освіти.
4. Дані щорічних звітів ЗНЗ-1.
І. Паспортні дані
1.1Адреса, телефон закладу освіти: Тернопйльська область, Тернопільський район, село Чернелів – Руський, вул.. Заводська, 24 (0352)29-33-44
1.2. Код ЄДРПОУ: 24624656
1.3. Відомча приналежність закладу: комунальна
1.4. Керівник закладу освіти:_Івахова Наталія Іванівна
II. Загальні положення
2.1. Територія обслуговування, закріплена за закладом освіти: село Чернелів -Руський
2.2. Кількість будівель: 1
2.3. Потужність закладу освіти: 60 учнів, 36 виховців
2.4. Який лікувально-профілактичний заклад організуємедобслуговування: Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Байковецької сільської ради Амбулаторія загальної практики сімейної медицини с. Ступки
2.5. Укомплектованість кадрами: відсутній практичний психолог
2.6. Кількість учнів, які навчаються в школі: 24 учні
Наявні проблеми: Невелика наповнюваність класів
ІІІ. Земельна ділянка
3.1. Місце розташування: навколо закладу освіти
3.2. Площа земельної ділянки: 0,3355
3.3. Відстань до автомагістралі: 3км
3.4. Огородження території: потребує заміни
3.5. Благоустрій території: заміна асфальтового покриття, обладнання спортивного майданчика для школярів, встановлення пандусу, ремонт павільонів.
3.6. Зонованість ділянки:
навчально-виробнича – нема в наявності
спортивна – частково облаштована
господарська – нема в наявності
відпочинку – частково облаштована
3.7. Зв'язок зон між собою та будівлями:
3.8. В навчально-виробничій зоні розташовані: -
3.9. В спортивній зоні розташовані:турніки
3.10. В господарській зоні розташовані: -
3.11. Площа озеленення території (%): 90
Наявні проблеми: потреба в облаштуванні спортивного майданчика для школярів
IV. Характеристика будівель, інженерно-технічне забезпечення
4.1. Типи забудови
4.2. Кількість поверхів навчального приміщення: 2 поверхи
4.3. Забезпечення проточною холодною водою, стан водогону, тип водопостачання будівель: скважина
4.4. Забезпеченість системою каналізування, тип каналізування: септик
Наявні проблеми:потреба у більшому септику, перекритті даху, утепленні будівлі, туалетній кімнаті на першому поверсі.
4.5. Забезпеченість системою опалення: власна котельня
а) Рік введення в експлуатацію котельні (паливної): 09.11.2000р.
б) Типи, моделі, потужність котлів: Рівнетерм-64Х
в) Укомплектованість контрольно-вимірювальними приладами: наявний
4.6. Стан електромережі, грозозахисту, заземлення: задовільний
4.7.Забезпечення пожежної безпеки приміщень і необхідними
первинними засобами пожежогасіння: забезпечено
Наявні проблеми: грозозахист потребує ремонту
4.8. Навчальні приміщення:
а) Загальна площа навчального корпусу, загальна площа навчальних приміщень:
№ з/п | Приміщення | Загальна площа корпусу (м2) | Загальна площа навчальних приміщень (м2) |
1 | Шкільний корпус | 602,6 | 591,8 |
б) Площа навчальних кабінетів, площа на одного учня, середня наповнюваність:
№ з/п | Приміщення | Площа навчальних приміщень (м2) | Площа на 1-го учня (м2) | Середня наповнюваність |
1 | Навчальні кабінети | 591,8 | 25 | 24 |
в) Забезпеченість навчальних приміщень твердим і м'яким інвентарем: забезпечено
г) Санітарно-гігієнічна характеристика стану утримання та обладнання навчальних приміщень: добра
Наявні проблеми: потреба додаткового туалету
4.9. Навчально-спортивні приміщення:
а) Місце розташування: відсутні
б) Площа приміщень, площа на 1 учня, одночасна пропускна спроможність :
№ з/п | Приміщення | Місце розташування | Площа (м2) | Площа на 1 учня (м2) | Одночасна пропускна спроможність |
1. | Спортивний зал | ||||
2. | Спортивна кімната | ||||
Площа приміщень при спортивному залі: | |||||
3. | Кімната для зберігання інвентарю | ||||
4. | Роздягальня: | ||||
жіноча | |||||
чоловіча |
в) Наявність у навчально - спортивних приміщеннях туалетів, умивальників, душових кімнат: __________________________________________________
г) Забезпеченість спортивним обладнанням та інвентарем: __________________
д) Санітарно-гігієнічна характеристика стану обладнання та утримання навчально-спортивних приміщень: ______________________________________
Наявні проблеми:відсутність спортивного залу.
4.10. Приміщення культурно-побутового призначення:
а) Місце розташування: відсутнє
б) Площа приміщень, площа на 1 учня:
№ з/п | Приміщення | Площа приміщень | Площа на 1 місце (м2) | Кількість місць |
1. | Медіатека | |||
2. | Актовий зал |
в) Санітарно-гігієнічна характеристика стану обладнання і утримання приміщень культурно-побутового призначення: ___________________________
Наявні проблеми:відсутність такого приміщення
4.11. Приміщення службового призначення.
а) Місце розташування: _______________________________________________
б) Площа приміщень службового призначення:
№ з/п | Приміщення | Площа (м2) | Місце розташування | № з/п | Приміщення | Площа (м2) | Місце розташування | |
1 | Кабінет директора | 2 | Кабінети заступників директора | |||||
3 | Учительська | 4 | Приймальня | |||||
5 | Центр методичної роботи | 6 | Приміщення для учнівського самоврядування | |||||
7 | Навчальні приміщення | 8 | Приміщення технічного персоналу | |||||
математики | ||||||||
9 | Наявні інші приміщення (вказати) | |||||||
фізики | ||||||||
географії і т.д. | ||||||||
в) Обладнання службових і навчальних приміщень необхідними меблями, мультимедійними засобами та інформаційно-комп’ютерними технологіями: задовільне
Наявні проблеми:потреба у ламінаторі, другій мультимедійній дошці.
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
4.12. Медико-санітарні приміщення.
а) Місце розташування, площа, обладнання:
№ з/п | Приміщення | Площа (м2) | Місце розташування | Обладнання |
1. | Медпункт | 12.3 | 2 поверх |
б) Санітарно-гігієнічна характеристика стану обладнання та утримання медико-санітарних приміщень: задовільна
Наявні проблеми: ______________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
4.13. Побутові приміщення.
а) Місце розташування, загальна площа, площа на 1 учня. Кількість приміщень:
№ з/п | Приміщення | Місце розташування | Кількість приміщень | Площа на 1 учня при макс. наповн. | Загальна площа |
1. | Коридори | 1 і 2 поверхи | |||
2. | Вестибюль | ||||
3. | Гардероб | 1 і 2 поверхи | |||
4. | Санвузли з умивальниками | 2 поверх | 1 |
б)Санітарно-гігієнічна характеристика стану обладнання та утримання побутових приміщень: задовільна
Наявні проблеми:_______________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
V. Гігієнічна оцінка стану організації харчування
5.1. Місце розташування їдальні: перший поверх
5.2. Загальна площа їдальні: 29,1м.кв. в т.ч. площа обіднього залу: 19,9м.кв.
Площа виробничих приміщень: 27.0
5.3. Обідній зал розрахований на 24 місць.
5.4. Площа обіднього залу на 1 місце 2.5м2 (із розрахунку на 1/3 частину учнів).
5.5. Кількість учнів на 1 умивальник у їдальні: 8 (із розрахунку на 1/3 частину учнів).
5.6. Наявність виробничих приміщень: є в наявності
5.7. Наявність санітарно-побутових приміщень: є в наявності
5.8. Наявність овочесховища:
Площа овочесховища: нема м2
5.9. Забезпеченість згідно з санітарними нормами холодильним, технологічним, тепловим обладнанням, кухонним посудом, столовим посудом та ін.: частково забезпечено
5.10. Умови та режим миття посуду: 3 мойки
5.11. Режим роботи харчоблоку: 8.30 – 17.00
5.12. Організація харчування здійснюється: директором
5.13. Режим харчування: У закладі організований одноразовий режим харчування для учнів 1-4 класів – 11:20 та триразовий режим харчування для різновікової групи садку: сніданок 9:30 – 10:00, обід – 12:30 – 13:00, вечеря 15:30-16:00
5.14. Організацію контролю за якістю харчування покладено на: директора
5.15. Санітарно-технічний та санітарно-протиепідемічний стан приміщень їдальні: задовільний
VI. Природне та штучне освітлення
6.1. Орієнтація вікон навчальних приміщень:на південь
6.2.Коефіцієнт природного освітлення кабінетів: _____________________
6.3. Джерела штучного електричного освітлення: немає
6.4. Питома електропотужність (Вт/ м2): 1000кВт в місяць
6.5. Стан природного та штучного електричного освітлення: задовільний
VII. Санітарно-гігієнічне забезпечення функціонування закладу освіти
7.1. Наявність угоди про проведення дератизації, дезінфекції: наявна
7.2. Наявність угоди про вивіз сміття: нема
7.3. Наявність графіка проходження періодичних медоглядів працівниками закладу освіти: наявний
7.4. Медобслуговування учнів здійснюється: сестрою медичною
7.5. Дані лабораторно-технічного контролю за умовами навчання, харчування учнів: задовільні
VIII. Споживання ресурсів
8.1. Наявність приладів обліку теплової енергії, споживання теплової енергії за попередній/поточний рік (Гкал): наявний
8.2. Наявність приладів обліку газу, споживання газу за попередній/ поточний рік (м3): наявний
8.3. Наявність приладів обліку електричної енергії, споживання електричної енергії за попередній/поточний рік (кВт⋅год): наявний
8.4. Наявність приладів обліку холодної води, споживання холодної води за попередній/ поточний рік (м3): нема
8.5. Наявність приладів обліку гарячої води, споживання гарячої води за попередній/ поточний рік (м3): нема
Наявні проблеми:потрібна нова скважина
IX. Інформація щодо проведених заходів із зміцнення навчально-методичної та матеріально-технічної бази закладу освіти за попередній рік та завдання з окреслених питань для реалізації у поточному році із зазначенням використаних коштів (державна субвенція, ДФРР, кошти місцевого бюджету):Для закладу освіти було закуплено навчально-методичний матеріал, спортивні палки, карімати, жалюзі, стінка для першого класу, парти і стільці для першого класу, килим, газонокосарку, дезинфікуючі засоби, маски, набір музичних інструментів, ляльковий театр. На наступний рік заплановано: капітальний ремонт харчоблоку із заміною дверей та меблів, зробити власну скважину для забезпечення закладу освіти водою (кошти із місцевого бюджету), меблі для першого класу.
Коментарi