ПАСПОРТ

закладу загальної середньої освіти

Початкової школи села Чернелів-Руський

При заповненні Паспорта враховувати вимоги:

1. Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 25 вересня 2020 року № 2205 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 листопада 2020 р. за № 1111/35394.

2. Вимоги Державних будівельних норм (ДБН) у новій редакції.

3. Прийняті рішення засновником (власником) щодо підпорядкування закладу загальної середньої освіти.

4. Дані щорічних звітів ЗНЗ-1.

І. Паспортні дані

1.1Адреса, телефон закладу освіти: Тернопйльська область, Тернопільський район, село Чернелів – Руський, вул.. Заводська, 24 (0352)29-33-44

1.2. Код ЄДРПОУ: 24624656

1.3. Відомча приналежність закладу: комунальна

1.4. Керівник закладу освіти:_Івахова Наталія Іванівна

II. Загальні положення

2.1. Територія обслуговування, закріплена за закладом освіти: село Чернелів -Руський

2.2. Кількість будівель: 1

2.3. Потужність закладу освіти: 60 учнів, 36 виховців

2.4. Який лікувально-профілактичний заклад організуємедобслуговування: Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Байковецької сільської ради Амбулаторія загальної практики сімейної медицини с. Ступки

2.5. Укомплектованість кадрами: відсутній практичний психолог

2.6. Кількість учнів, які навчаються в школі: 24 учні

Наявні проблеми: Невелика наповнюваність класів

ІІІ. Земельна ділянка

3.1. Місце розташування: навколо закладу освіти

3.2. Площа земельної ділянки: 0,3355

3.3. Відстань до автомагістралі: 3км

3.4. Огородження території: потребує заміни

3.5. Благоустрій території: заміна асфальтового покриття, обладнання спортивного майданчика для школярів, встановлення пандусу, ремонт павільонів.

3.6. Зонованість ділянки:

навчально-виробнича – нема в наявності

спортивна – частково облаштована

господарська – нема в наявності

відпочинку – частково облаштована

3.7. Зв'язок зон між собою та будівлями:

3.8. В навчально-виробничій зоні розташовані: -

3.9. В спортивній зоні розташовані:турніки

3.10. В господарській зоні розташовані: -

3.11. Площа озеленення території (%): 90

Наявні проблеми: потреба в облаштуванні спортивного майданчика для школярів

IV. Характеристика будівель, інженерно-технічне забезпечення

4.1. Типи забудови

4.2. Кількість поверхів навчального приміщення: 2 поверхи

4.3. Забезпечення проточною холодною водою, стан водогону, тип водопостачання будівель: скважина

4.4. Забезпеченість системою каналізування, тип каналізування: септик

Наявні проблеми:потреба у більшому септику, перекритті даху, утепленні будівлі, туалетній кімнаті на першому поверсі.

4.5. Забезпеченість системою опалення: власна котельня

а) Рік введення в експлуатацію котельні (паливної): 09.11.2000р.

б) Типи, моделі, потужність котлів: Рівнетерм-64Х

в) Укомплектованість контрольно-вимірювальними приладами: наявний

4.6. Стан електромережі, грозозахисту, заземлення: задовільний

4.7.Забезпечення пожежної безпеки приміщень і необхідними

первинними засобами пожежогасіння: забезпечено

Наявні проблеми: грозозахист потребує ремонту

4.8. Навчальні приміщення:

а) Загальна площа навчального корпусу, загальна площа навчальних приміщень:

№ з/п Приміщення Загальна площа корпусу (м2) Загальна площа навчальних приміщень (м2)
1 Шкільний корпус 602,6 591,8

б) Площа навчальних кабінетів, площа на одного учня, середня наповнюваність:

№ з/п Приміщення Площа навчальних приміщень (м2) Площа на 1-го учня (м2) Середня наповнюваність
1 Навчальні кабінети 591,8 25 24

в) Забезпеченість навчальних приміщень твердим і м'яким інвентарем: забезпечено

г) Санітарно-гігієнічна характеристика стану утримання та обладнання навчальних приміщень: добра

Наявні проблеми: потреба додаткового туалету

4.9. Навчально-спортивні приміщення:

а) Місце розташування: відсутні

б) Площа приміщень, площа на 1 учня, одночасна пропускна спроможність :

№ з/п Приміщення Місце розташування Площа (м2) Площа на 1 учня (м2) Одночасна пропускна спроможність
1. Спортивний зал
2. Спортивна кімната
Площа приміщень при спортивному залі:
3. Кімната для зберігання інвентарю
4. Роздягальня:
жіноча
чоловіча

в) Наявність у навчально - спортивних приміщеннях туалетів, умивальників, душових кімнат: __________________________________________________

г) Забезпеченість спортивним обладнанням та інвентарем: __________________

д) Санітарно-гігієнічна характеристика стану обладнання та утримання навчально-спортивних приміщень: ______________________________________

Наявні проблеми:відсутність спортивного залу.

4.10. Приміщення культурно-побутового призначення:

а) Місце розташування: відсутнє

б) Площа приміщень, площа на 1 учня:

№ з/п Приміщення Площа приміщень Площа на 1 місце (м2) Кількість місць
1. Медіатека
2. Актовий зал

в) Санітарно-гігієнічна характеристика стану обладнання і утримання приміщень культурно-побутового призначення: ___________________________

Наявні проблеми:відсутність такого приміщення

4.11. Приміщення службового призначення.

а) Місце розташування: _______________________________________________

б) Площа приміщень службового призначення:

№ з/п Приміщення Площа (м2) Місце розташування № з/п Приміщення Площа (м2) Місце розташування
1 Кабінет директора 2 Кабінети заступників директора
3 Учительська 4 Приймальня
5 Центр методичної роботи 6 Приміщення для учнівського самоврядування
7 Навчальні приміщення 8 Приміщення технічного персоналу
математики
9 Наявні інші приміщення (вказати)
фізики
географії і т.д.

в) Обладнання службових і навчальних приміщень необхідними меблями, мультимедійними засобами та інформаційно-комп’ютерними технологіями: задовільне

Наявні проблеми:потреба у ламінаторі, другій мультимедійній дошці.

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

4.12. Медико-санітарні приміщення.

а) Місце розташування, площа, обладнання:

№ з/п Приміщення Площа (м2) Місце розташування Обладнання
1. Медпункт 12.3 2 поверх

б) Санітарно-гігієнічна характеристика стану обладнання та утримання медико-санітарних приміщень: задовільна

Наявні проблеми: ______________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

4.13. Побутові приміщення.

а) Місце розташування, загальна площа, площа на 1 учня. Кількість приміщень:

№ з/п Приміщення Місце розташування Кількість приміщень Площа на 1 учня при макс. наповн. Загальна площа
1. Коридори 1 і 2 поверхи
2. Вестибюль
3. Гардероб 1 і 2 поверхи
4. Санвузли з умивальниками 2 поверх 1

б)Санітарно-гігієнічна характеристика стану обладнання та утримання побутових приміщень: задовільна

Наявні проблеми:_______________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

V. Гігієнічна оцінка стану організації харчування

5.1. Місце розташування їдальні: перший поверх

5.2. Загальна площа їдальні: 29,1м.кв. в т.ч. площа обіднього залу: 19,9м.кв.

Площа виробничих приміщень: 27.0

5.3. Обідній зал розрахований на 24 місць.

5.4. Площа обіднього залу на 1 місце 2.5м2 (із розрахунку на 1/3 частину учнів).

5.5. Кількість учнів на 1 умивальник у їдальні: 8 (із розрахунку на 1/3 частину учнів).

5.6. Наявність виробничих приміщень: є в наявності

5.7. Наявність санітарно-побутових приміщень: є в наявності

5.8. Наявність овочесховища:

Площа овочесховища: нема м2

5.9. Забезпеченість згідно з санітарними нормами холодильним, технологічним, тепловим обладнанням, кухонним посудом, столовим посудом та ін.: частково забезпечено

5.10. Умови та режим миття посуду: 3 мойки

5.11. Режим роботи харчоблоку: 8.30 – 17.00

5.12. Організація харчування здійснюється: директором

5.13. Режим харчування: У закладі організований одноразовий режим харчування для учнів 1-4 класів – 11:20 та триразовий режим харчування для різновікової групи садку: сніданок 9:30 – 10:00, обід – 12:30 – 13:00, вечеря 15:30-16:00

5.14. Організацію контролю за якістю харчування покладено на: директора

5.15. Санітарно-технічний та санітарно-протиепідемічний стан приміщень їдальні: задовільний

VI. Природне та штучне освітлення

6.1. Орієнтація вікон навчальних приміщень:на південь

6.2.Коефіцієнт природного освітлення кабінетів: _____________________

6.3. Джерела штучного електричного освітлення: немає

6.4. Питома електропотужність (Вт/ м2): 1000кВт в місяць

6.5. Стан природного та штучного електричного освітлення: задовільний

VII. Санітарно-гігієнічне забезпечення функціонування закладу освіти

7.1. Наявність угоди про проведення дератизації, дезінфекції: наявна

7.2. Наявність угоди про вивіз сміття: нема

7.3. Наявність графіка проходження періодичних медоглядів працівниками закладу освіти: наявний

7.4. Медобслуговування учнів здійснюється: сестрою медичною

7.5. Дані лабораторно-технічного контролю за умовами навчання, харчування учнів: задовільні

VIII. Споживання ресурсів

8.1. Наявність приладів обліку теплової енергії, споживання теплової енергії за попередній/поточний рік (Гкал): наявний

8.2. Наявність приладів обліку газу, споживання газу за попередній/ поточний рік (м3): наявний

8.3. Наявність приладів обліку електричної енергії, споживання електричної енергії за попередній/поточний рік (кВт⋅год): наявний

8.4. Наявність приладів обліку холодної води, споживання холодної води за попередній/ поточний рік (м3): нема

8.5. Наявність приладів обліку гарячої води, споживання гарячої води за попередній/ поточний рік (м3): нема

Наявні проблеми:потрібна нова скважина

IX. Інформація щодо проведених заходів із зміцнення навчально-методичної та матеріально-технічної бази закладу освіти за попередній рік та завдання з окреслених питань для реалізації у поточному році із зазначенням використаних коштів (державна субвенція, ДФРР, кошти місцевого бюджету):Для закладу освіти було закуплено навчально-методичний матеріал, спортивні палки, карімати, жалюзі, стінка для першого класу, парти і стільці для першого класу, килим, газонокосарку, дезинфікуючі засоби, маски, набір музичних інструментів, ляльковий театр. На наступний рік заплановано: капітальний ремонт харчоблоку із заміною дверей та меблів, зробити власну скважину для забезпечення закладу освіти водою (кошти із місцевого бюджету), меблі для першого класу.

Кiлькiсть переглядiв: 220

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.